Prvý dojem robí viac, ako si myslíte. Predstavte si zákazníka, ktorý vkročí do vášho podniku. Jeho zrak okamžite upúta kvalitné prestieranie na stôl, starostlivo vybrané obalové materiály, ako napríklad misky na polievkuči elegantné papierové tašky.
Skvelý prvý dojem posilní hodnotu vašej značky, pomôže vám získať nových zákazníkov a vybudovať si základňu tých verných, ktorí sa k vám radi vracajú. Avšak mnoho podnikateľov význam obalových materiálov podceňuje.
Nechcete nič nechať na náhodu? V tom prípade si prečítajte, ako vybrať správne obaly a zlepšiť vaše podnikateľské výsledky.
Ako obalové materiály zvyšujú hodnotu vašej značky?
Starostlivo zvolené obalové materiály sú viac než len praktickou pomôckou na prenášanie jedla či produktov. Vhodná papierová taška alebo ekologický obal dokážu v očiach zákazníkov posilniť značku, vyzdvihnúť filozofiu podniku a premeniť bežný nákup na výnimočný zážitok. Pýtate sa prečo?
Príkladom môže byť reštaurácia s ekologickými hodnotami, ktorá používa iba recyklovateľné materiály. Zákazníci s podobnými hodnotami si podnik zapamätajú a radi sa doň vrátia.
Význam prestierania na stôl pre nezabudnuteľný zážitok zákazníka
Príjemné a kvalitné prestieranie na stôl pôsobí nielen esteticky, ale aj hygienicky. To významne ovplyvňuje vnímanie zákazníkov. Výskumy ukazujú, že podniky, ktoré dbajú na detaily, zaznamenávajú vyššiu spokojnosť a lojalitu zákazníkov.
Používanie drevených podnosov či ekologického prestierania podporuje autentický zážitok, vďaka ktorému sa zákazníci cítia výnimočne. Prípadová štúdia jedného bistra dokazuje, že po zavedení prírodných materiálov v rámci prestierania vzrástla lojalita zákazníkov o 15 % už v priebehu prvého roka.
Náš tip: Používajte prestieranie s vaším logom alebo vo farbách podniku kvôli posilneniu značky a vizuálnemu súladu s reštauráciou.
Misky na polievku ako súčasť budovania brandu
Misky na polievku sú dôležitým prvkom, ktorý ovplyvňuje celkový zážitok zákazníka. Správny výber misky nie je len o funkčnosti, ale aj o estetike a pozitívnom dojme. Napríklad sieť reštaurácií, ktorá podáva autentické jedlá z juhovýchodnej Ázie, zvolila dizajnové keramické misky. Na sociálnych sieťach zožali od svojich zákazníkov pochvaly. To prispelo k budovaniu celkového pozitívneho dojmu z podniku.
Náš tip: Misky v kontrastných farbách s logom vášho podniku motivujú zákazníkov sprostredkovať jedinečný zážitok na sociálnych sieťach.